مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» باربری ونک تهران در منطقه ونک تهران

 

باربری ونک و اتوبار ونک در محله ونک تهران 

باربری ونک در شمال تهران و در منطقه ۳ تهران در خیابان ونک و در محدوده ونک به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده حمل بار ، حمل اثاثیه منزل ، اسباب کشی به کل نقاط تهران و شهرستان در سریع ترین زمان می باشد .

 از لحاظ قیمت و کیفیت باربری ونک بار مطمئن باشید 

در هر زمان که نیاز به اسباب کشی و یا حمل بار داشتید حتی در روز های تعطیل باربری ونک در کنار شماست ، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و سفارش باربری و یا حمل اثاثیه منزل ، لوازم اداری ، شخصی و … را بدهید ، همکاران ما در سریع ترین زمان به شما خدمت رسانی خواهند کرد .

شماره تماس اتوبار و باربری ونک :   ۸۸۰۶۰۰۰۲-۰۲۱  |  ۸۸۰۳۶۶۵۴-۰۲۱

باربری ونک دارای بیش از ۲۰ سال سابقه کار در امر باربری و حمل بار است و در زمینه بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل و حمل بار متخصص است و لوازم شما را با روش های جدید و به روز دنیا بسته بندی می کند و با این بسته بندی دیگر نگران شکستگی و یا رنگ پریدگی وسایل خود نباشید .

باربری ونک در تعداد زیادی ماشین در ابعاد بزرگ . کوچک مانند : کامیون ، کامیونت ، خاور ، نیسان ، وانت بار و … را دارا می باشد که با این تنوع ماشین ها می تواند هر نوع باربری را جا به جا کند .

حمل جهیزیه عروس به صورت ویژه یکی از خدمات باربری ونک می باشد پس از اگر می خواهید جهیزیه خود را جا به جا کنید با ما تماس بگیرید و ازمشاوره رایگان ما استفاده کنید .

سرویس دهی باربری ونک :

سرویس دهی شبانه روزی اتوبار و باربری ونک به این صورت است که شما با باربری ما تماس می گیرید و بعد از مشاوره رایگان ، ماشین متناسب با نیاز شما انتخاب می شود و ماشین باربری و به همراه همکاران ما در سریع ترین زمان در محل حاضر می شوند و اماده خدمت رسانی به شما هستند .

اگر نیاز به بسته بندی داشته باشید همکاران ما این کار را به صورت کاملاً حرفه ای و با استفاده از جدیدترین ابزار برای شما انجام خواهند داد و بعد این وسایل را به ماشین حمل بار منتقل می  کنند و در محل مقصد متناسب با سلیقه شما این وسایل را در محل خود می چینند .

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده